Dipò ‘ssu luni di riintrata in prisinziali pà i licei, sò tocchi i stabilimenti da un muvimentu di greva naziunali. In causa : u mintinamentu di ciarti provi scritti pà u Bac, è a missa in anda di u « grand oral »: una prova nova chì s’affaccaria quist’annu.



U sindicatu UNL (Union Nationale Lycéenne), chì chjama à a greva, dumanda a missa in piazza di u cuntrolu cuntinuu integrali, è l’abrugazioni di u Grand Oral Dinuncia dinò una rumpitura di l’Egualità pà u cuncorsu, nata da dispusitivi sfarenti missi in opari da i stabilimenti sculari.

 

In Aiacciu, sò stati i primi i liceani di u Fesch à raghjunghja a greva : ani urganizatu di modu quasgi sistematicu u bluccami dipò a riintrata. A parta si di marcuri scorsu, si sò mubilizati anch’iddi quiddi di u Letizia, è pari chìdda s’hè furmata una cualizioni aiaccina : una manifestazioni cumuna era urganizata ‘ssu vennari.

 

Ùn basta micca a seria d’amenagiamenti, annunciati da Jean-Michel Blanquer marcuri scorsu, da appacià i liceani, è parechji sindicati, in più di l’UNL, chjamani à u bloccami ‘ssu luni(10/05). D’altri mubilizazioni ani da vena ‘ssa settimana.

 

  • Alexis, Liceanu di u Fesch intervinia luni scorsu à nantu à l’ondi di RCFM :

L'Autori

Laisser un commentaire

Corsica.news

GRATUIT
VOIR