Pulemica in Francia incù anziani capi di l’armata

0

U 14 d’aprile scorsu, una vintina d’anziani gradati, raghjunti dippoi da d’altri, ani publicatu una tribuna, una Chjama à « l’onore di i nostri guvernanti » è à  » salvà a Francia di a disentegrazione », annant’à un blog spicializatu, ripresu da « Valeurs actuelles », ghjudicata da certi comu « una Chjama à l‘insurrezione ». 

I sustegni sò vinuti da u RN, è certi signatori ne facini parte d’altronda. Marine Le Pen s’hè filicitata di sta presa di pusizione.  E cundanne sò vinute da a Manca. La France Insoumise di Jean-Luc Melenchon hà dumandatu citazione in ghjustizia contra i signatori. A ministra di l’Armate, Florence Parly, chì hà qualificatu stu testu « d’irrespunsevule », pensa à sanzzione contra à i signatore, ed ancu contra à i militarii à a ritirata.

U testu interrughighja, parchì quandi l’Armata ùn hè più « a Muta Maiò », a situazione diventa pinserosa é periculosa, supratuttu quandi,  al di là di i sferi militarii, l’upinione publica hè di più in più sbigutita da e risposte purtate à i prublemi suciali è ch’edda cresci a poperisazione.

L'Autori

Laisser un commentaire

Corsica.news

GRATUIT
VOIR